• 4851659845

Perchè hè impurtante per i zitelli di disegnà

Chì pò purtà a pittura à i zitelli?

1.Improve capacità di memoria

Forsi videndu a pittura di u zitellu senza "sensu artisticu" in tuttu, a prima reazione di l'adulti hè "graffiti", chì hè comprensibile.Se a pittura di u zitellu hè cumpletamente cunforma à u puntu di vista esteticu di l'adulti, ùn pò micca esse chjamatu "imaginazione".

I zitelli anu cercatu i ricordi guardati in a so mente quandu si sentenu oggetti stranieri, è poi l'esprimenu in modu astrattu in modu "infantile" è "ingenu". u maestru di pittura.U cuntenutu di i so pittura ùn hè micca nunda, ma un tipu di ricuperazione di memoria di a realità, ma u modu di spressione ùn hè micca a manera chì avemu abituatu à accettà cum'è adulti.

2.Improvement in e cumpetenze d'osservazione

Ùn u colpisce micca cù l'occhi diffidenti, quandu u vostru zitellu punta allegramente à u "stranu" in u so disegnu è dice chì hè super ~, questu hè invincible ~.Ancu s'è a stampa hè un pocu caòtica è a forma hè un pocu scandalosa, avete mai scupertu chì tippu di roli o attitudini queste cose chì spessu sminticamu in a nostra vita di ogni ghjornu apparenu in u mondu chì ellu percepisce?

In fatti, questu hè u rendiment di a capacità d'osservazione di i zitelli.Unrestricted by patterns fissi, ponu attentu à parechji ditaglii chì l'adulti ùn ponu avvistà.U so mondu internu hè qualchì volta più sensibile è dilicatu chè l'adulti.

3.Improvement in l'imaginazione

Perchè avemu sempre un tempu difficiuli di capisce ciò chì i zitelli disegnu? Perchè simu diffirenti da l'imaginazione è a capacità di cognizione di i zitelli.L'adulti cum'è e regule, u veru, è u mondu di i zitelli hè pienu di fiabe.

À u listessu tempu, l'usu di i culori pò vede megliu l'imaginazione audace di i zitelli.Pintanu i culori à vuluntà secondu i so interessi è i so desideri... Ma ùn aduprate micca "scandali" per capiscenu u mondu chì vedenu, perchè in i so ochji, u mondu Era originalmente culurita.

4.Timely liberazione di emozioni

Parechji psiculoghi à volte dumandanu à u paci di disegnà una figura prima di trattà u paci.Ci hè ancu questu articulu in a psiculugia di u zitellu.Per mezu di l'analisi di i pitture di i zitelli, ponu esse ottenuti e cause di l'emozioni di i zitelli è e malatie mentali.

I zitelli anu una innocenza naturale è un forte desideriu di spressione, è e so gioia, disgrazia è gioia sò vivi nantu à a carta.Quandu ùn ponu micca sprimà u so mondu internu cù una lingua ricca, a manera di pittura di cumminazzioni manu-cervellu hè nata.In altri palori, in fattu, ogni pittura hè un ritrattu di i veri pinsamenti internu di u zitellu è una espressione esterna di l'emozioni di u zitellu.


Tempu di Post: 19-May-2022