• 4851659845

A 19ª EXPOSIZIONE INTERNAZIONALE DI CARTOLERIA E REGALI IN CINA

A 19ª EXPOSIZIONE INTERNAZIONALE DI CARTOLERIA E REGALI IN CINA --- A più grande mostra di cartoleria in Asia

 

1800 espositori, 51700m2 zona di mostra.
Data di l'esposizione: 2022.07.13-15
Locu di l'esposizione: Ningbo International Convention and Exhibition Center
Espositori: Fornitori di cartoleria d'alta qualità, materiale d'uffiziu è rigali à u mercatu globale

 

Ningbo——Centru Globale di Fabricazione è Cummerciu di Cancelleria

Ningbo hè u più grande centru cummerciale di cartoleria in u mondu.Ci hè più di 10 000 imprese di cartoleria in u circhiu ecunomicu di dui ore centru in Ningbo, cumpresi i giganti di l'industria.Deli, Chenguang, Guangbo, Beifa, Hobby, etc.
Migliaia di cumpagnie d'impurtazione è d'esportazione in Ningbo furniscenu servizii di cummerciu per centinaie di millaie di cumpratori è pruduttori cinesi in u mondu, cumpresu u cummerciu esteru di "porter aerei" cù una scala d'importazione è di esportazione di più di 1 miliardi di dollari americani.
Ci sò più di 40 cumpagnie.I quasi 100 000 cuntainer trattati da Ningbo Port ogni ghjornu trasportanu merchenzie chinesi in tutte e parti di u mondu, è distribuiscenu merchenzie d'oltremare in l'internu di a Cina per terra.

In l'ultima mostra, tutte e ottu sale di mostra di Ningbo International Convention and Exhibition Center sò state aperte, cù una zona di mostra di 51,700 metri quadrati, 1,564 espositori è 2,415 cabine. è tutta a catena industriale hè presentata.

L'esposizione hè divisa in: cartoleria studentesca, materiale d'uffiziu, strumenti di scrittura, materiale d'arte, prudutti di carta è carta, materiale d'uffiziu, rigali, prudutti culturali è creativi, prudutti digitali, attrezzature d'uffiziu, mobili d'uffiziu, materiale educativu, attrezzature meccaniche è assai altri. .

A nostra cumpagnia hà participatu à a 19th China International Stationery and Gifts Fair.
Siate cordialmente invitati à visità cum'è un invitatu speciale!
No. di cabina: H6-435
13 - 15 di lugliu di u 2022


Tempu di post: 22-ghjugnu-2022