• 4851659845

Avvisu di novu pruduttu - Marcatore Ultra Fine Erase Dry

Marcatore a cancellazione a secco ultra fine a due mani, i migliori marcatori a cancellazione a secco per studio, aula e ufficio.

 

Dì addiu à i ghjorni di lavagna polverosa è salutu à e glorie di l'eliminazione secca.I tavulini di cancellazione in seccu sò diventati una basa in case, scole è uffizii, facendu chì i marcatori di cancellazione in seccu affidabili sò indispensabili.

Per risponde à i bisogni di più persone, avemu liberatu stu marcatore ultra-finu à cancellu à seccu, Vennu in culori vibranti è audaci chì si vedenu bè nantu à i tavulini bianchi è sò fatti per un usu ripetutu nantu à elli.Aduprate in casa, a scola, o in u vostru uffiziu o studio per liste, diagrammi, note, disegni, presentazioni è più.

I cunsiglii ultra fini in questu 12-pack sò grandi per scrive è per disegnu (10 culori + 2 neri);l'adulti è i zitelli piacenu ugualmente a so copertura satisfacente. TWOHANDS faci ancu marcatori cù punte fini è extra-fini, chì permettenu a vostra creatività à soar.Hè ancu pocu odore è micca tossicu, ideale per l'aula, l'uffiziu è l'usu di casa.

qfasfaf

L'usu di sacchetti di cancellazione in secca per i fogli di travagliu hè una bella manera di risparmià carta è soldi.I marcatori TWOHANDS Ultra-Fine Point Dry Erase sò ideali per questi, cù punte simili à matite o penne a sfera in spessore.I marcatori sò relativamente chjuchi in grandezza - grande per frigoriferi, lavagne più chjuche, calendari è mani di i zitelli.

I marcatori sò i marcatori di cancellazione in secca di tutte e cose per tutte e persone. I tappi ben cuncepiti sò in funzione, cusì u marcatore si ferma è ùn si stende micca da u vostru scrivania.Ùn ci hè micca un odore pungente di marcatore di cancellazione secca: a tinta hè pocu odore.I marcatori anu punte ultra fine, chì permettenu sia linee precise è larghe zone di culore.L'inchiostru si secca rapidamente è ùn si macchia facilmente.


Tempu di Postu: Apr-03-2022